Hoppa till innehåll

Läskigaste Filmen?


Rekommendera inlägg

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skräckfilmer är inte riktigt min grejj, men den läskigaste är väl hide and seek.

Kärlek på den <3. Fast imo är det inte en skräckfilm x) men den är allt lite läskig.

 

Håller med om att den inte var så jätteläskig även om det fanns lite skräck. Har inte sett så många skräckfilmer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e inte en skräck film. men det e nice att man tror att det är ett spöke eller nåt hela tiden (det var det jag trodde iaf) Sen så förstår man att det e pappan.

 

Om ni tyckte om den borde ni se The others, typ samma sak fast lite bättre.

Ja, den eller Secret Window. Samma sak där med ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst bilking

Hide & Seek är en av dem bästa filmerna jag sett.

 

Hoppas dem visar den igen!

Secret window är skitbra den med!

Johnny Deep är bra i den filmen!

 

The others har jag inte sett.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dem visar den igen!

Är ganska säker på att de visar den igen, om ett halvår eller så är den nog tillbaka. Jag menar Jackie Chan filmerna visas ju var tredje månad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dem visar den igen!

Är ganska säker på att de visar den igen, om ett halvår eller så är den nog tillbaka. Jag menar Jackie Chan filmerna visas ju var tredje månad.

 

det var faktiskt inte så länge sen de visade Hide and Seek sisst ^^ tror det var i mars eller någon gång dvid den perioden x) så det dröjer nog inte så länge. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom läskigaste filmerna jag har sett är nog Rec och The Blair Witch Project. Kan även rekommendera The Mist som också är ruggigt bra och massa hemsk.

 

Rec rekommenderar jag starkt, det är en sjukt bra film, det är en spansk film men det spelade mig inte någon större roll då det fanns undertexter. Dom håller på att spela in en engelsk version av den vid namn "Quarantine" som släpps 10:e Oktober i USA och 5:e December i Sverige för dom som vill vänta. Jennifer Carpenter (Debra från Tv serier Dexter) är med i den engelska versionen vilket jag tycker va ett bra val av skådespelerska. Dock så rekommenderar jag er att se den spanska versionen då den engelska versionen ser ut att skilja sig lite från den spanska versionen.

 

The Blair Witch Project Trailer Imdb 8/10 Verkar inte vara så speciell när man kollar på trailern men det är en väldigt bra film som är grymt läskig.

Rec

Imdb 10/10 Får rysingar av att bara kolla på trailern, nästan ett måste att se!

Quarantine

Imdb ?/10 Inte släppts än men ser ut att vara ungefär lika bra som den spanska versionen Rec.

The Mist Trailer Imdb 10/10 Extremt bra film som är gjord på en Stephen King bok, en av de bästa filmerna jag har sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dem visar den igen!

Är ganska säker på att de visar den igen, om ett halvår eller så är den nog tillbaka. Jag menar Jackie Chan filmerna visas ju var tredje månad.

 

det var faktiskt inte så länge sen de visade Hide and Seek sisst ^^ tror det var i mars eller någon gång dvid den perioden x) så det dröjer nog inte så länge. (:

 

Såg den då. Jag tyckte att den var störtskön i första halvan. I andra halvan blev den urusel. -.- Första halvan var en perfekt build-up, andra halvan försökte skrämma en men lyckades inte en enda gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dem visar den igen!

Är ganska säker på att de visar den igen, om ett halvår eller så är den nog tillbaka. Jag menar Jackie Chan filmerna visas ju var tredje månad.

 

det var faktiskt inte så länge sen de visade Hide and Seek sisst ^^ tror det var i mars eller någon gång dvid den perioden x) så det dröjer nog inte så länge. (:

 

Såg den då. Jag tyckte att den var störtskön i första halvan. I andra halvan blev den urusel. -.- Första halvan var en perfekt build-up, andra halvan försökte skrämma en men lyckades inte en enda gång.

 

Mjo, den var aningens förutsägbar i andra halvan, det går inte att förneka xD Men jag gillar den ändå. Min typ av film helt enkelt ^^ Finns dock bättre filmer av den sorten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dem visar den igen!

Är ganska säker på att de visar den igen, om ett halvår eller så är den nog tillbaka. Jag menar Jackie Chan filmerna visas ju var tredje månad.

 

det var faktiskt inte så länge sen de visade Hide and Seek sisst ^^ tror det var i mars eller någon gång dvid den perioden x) så det dröjer nog inte så länge. (:

 

Såg den för väldigt längesen. =)

The Number 23 är ganska läskig om man tycker det är läskigt med sykiska filmer. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...