Gäst IngweCalanor Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Faktiskt så kan man lägga in koder för amerikanska spel också :P om man kollar på bilderna jag visa kan man se att det står eu games och us games. Även jp games. man kan kolla på sitt spel om det är eu eller us genom att kolla på koden nere i högra hörnet på spelet. (se bild) det brukar stå eu eller us Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 På mitt spel står det iaf EUR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 På mitt spel står det iaf EUR. ja då är det ett pal (euorpoeiskt*stavning) ) spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 På mitt spel står det iaf EUR. ja då är det ett pal (euorpoeiskt*stavning) ) spel. japp och då kan du hacca typ alla spel utom kinesiska spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag testade den nu och det fungerade väldigt bra, tack för hjälpen. :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 det var så lite så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Finns det fler ställen än CodeJunkies man kan hitta koder på?sök på google: action replay codes for pokemon pearl/diamond sen ska du välja neoseeker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren12311 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 jag har också action replay :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paolo Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 vart kan man skaffa en action replay ds i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren12311 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 jag skaffade mitt actionreplay på gamestopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Köp ett flashkort istället? Billigare (en del iaf.), rom support och homebrews, multimediafunktioner och möjlighet att fuska... Känns som om man får mer för pengarna..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 varför ska man köpa ett flashkort när man vill fuska på spel :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg