Gäst Plopp Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Som ni vet så har service pack 1 kommit ut för vista, finns nu på alla språk (även svenska alltså) Min fråga är om det finns någon som har det? Och om ni har det, har ni märkt någon skillnad på prestandan, buggarna osv. Tacksam för svar. Vill veta :) Citera
ThaNooB Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Jag har det, men jag hade inte den förra versionen. Citera
Gäst Plopp Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 aha okej men funkar det bra då? Har du märkt någon stor bugg eller så. Flyter det på bra? Citera
ThaNooB Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Japp, det är bra för mig med. Men det har blivit lite konstigt, så jag ska ta XP igen, gillar det bättre. Citera
Gäst Plopp Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Thanoob skrev först "det är bra för mig med". och sedan "Men det har blivit lite konstigt" Och jag undrar vad är det som är konstigt? Funkar det bättre eller sämre med SP1 vista Citera
ThaNooB Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Det funkar bra, men det blev nåt cp när jag fixade LimeWire. Bytade "sparmapp" där låtarna skulle komma. Sen stod det att jag skulle ladda ner LimeWire igen och installera om. Gjorde jag men det funkar inte. Så ni fattar... Eller...? Citera
Gäst Plopp Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 hehe jo jag fattar nu:) felet går säkert att fixa, men tack för hjälpen :) Citera
Gäst Aso100 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 jag använder windows vista service pack 1 och det är snabbare ungefär lika som den vanliga. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.