Salzalada Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Hallå!! Har en liten fråga ja, om man köper ett N5 Flash card till "NDS lite" är det bara att stoppa in det i konsolen och sen använda en USB kabel och lägga in spel å börja spela? eller är det inte så enkelt? Jag har hört att N5 kan kortslutas och smälta en lödning i DS:et som förstör hela konsollen. Händer visserligen in så ofta med originalkortet, men piratkopior ska du akta dig för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag har tänkt på att skaffa någon verision av ToyToy, tycker ni jag ska göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Är det här något: Passcard 3? Det står att tillverkare är M3 http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=209 <==OBS! Sidan är på finska, men där är en bild på kortet! Så tror någon att de skulle vara bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) passcard är till för att få m3 adapters att fungera. läs mera om m3 här http://www.m3adapter.com/ Edit: ja den är den bästa lösningen för att få m3 adapters att fungera, har själv en M3 sd och ett passcard. allting fungerar precis som det ska. Redigerat 23 Februari 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Det är ju bättre att typ köpa R6 som har integrerad passcard. Mycket smidigare. M3 är ju gammalt som gatan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Men tycker någon att jag borde skaffa ToyToy, väldigt billigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag hittar inget Flashkort i Finland :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Nu har farsan beställt ett R4-III i födelsedagspresent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Nu har farsan beställt ett R4-III i födelsedagspresentNär har du födelsedag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Håll er till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 OffT: Fick en tillsägelse :P OnT:Är det här något? CycloDS Evolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Visst r4 är gammalt också men det är ett av de mest populäraste flash korten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg