zOpa Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Någon som kan något tips om hur man klarar han som suttit i rullstol men sen blivit ett monster!!! Jag har dödat honom en gång men sen har han ett liv till och då har jag så lite liv kvar att jag dör på en gång!!!!! HJÄLP!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 När han står i mitten så rasar allt så plocka upp en sån och slå honom eller hoppa och superslag ner :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 är spelet roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det är väl rätt så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Man har ju så lite liv kvar efter hans första liv!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Öva! Öva! Öva! sen klarar du honom jag körde lite och om du inte klarar honom så leta nånstans efter fusk då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Får väl göra det!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 det fins fusk ifall du vill få alla banor då kan du hopa över den banan eller så fins det fusk så att man får dubelt så mycket liv eller så att man blir odödlig det är dom fusk jag skule rekomen dera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Hur får jag dom fusken??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg