Hoppa till innehåll

Hjälp...


Gäst erikthekiller
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst erikthekiller

hej... jag har problem med min dator. jag har inte kunnat ladda ner något på flera månader och jag börjar på damp nu är min msn inte funkar.... jag har inga virus på datorn. ifall jag felsöker så hjälper det mig inte det minsta. för när jag försöker ladda ner något så står det " de aktuella säkerhetsinställningarna gör att du inte kan hämta den här filen." och vad f*n ska jag göra åt det...( jag är ingen dirrekt teknisk av mig så fatar inget typ)

 

hoppas någon eller fler skulle vilja hjälpa mig med mitt problem... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst erikthekiller

men lol... det med brandvägar och sånt har jag prövat. och det är bara min dator och bara jag som kan komma in på den så omöjligt att de har tagit sig in på den. men det med inställningarna har jag inte rört... men jag har ju det senaste uppdateringarna och kan det påvärka när man har XP?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lol... det med brandvägar och sånt har jag prövat. och det är bara min dator och bara jag som kan komma in på den så omöjligt att de har tagit sig in på den. men det med inställningarna har jag inte rört... men jag har ju det senaste uppdateringarna och kan det påvärka när man har XP?

 

Ja men har ni flera datorer i familjen och alla är på internet antar jag att ni använder er utav en router. och nej dem senaste uppdateringarna ska inte påverka så att du inte kan ladda ner.

 

Googla fram msn´s portar och lägg till dem i din brandvägg och hör med din pappa/mamma om ni har router isf så fråga vilken sort och märke. sedan kan jag förklara.

 

För om det inte är något med din brandvägg eller router så är det något fel på din dator och då borde du göra en systemåterställning eller formatera den, kolla även all hårdvara så att det fungerar korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...