NuTc4sE Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 jag undrar om det är några av er som har GTA: IV men fortfarande spelar/bryr sig om GTA: SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Spelar Vice City fortfarande ibland, men det var ett tag sen man lirade SA. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 nepps, fullt upp med gta IV :D liksom inget som inom mig som längtar tillbaks till san andreas dagarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 jag har bara san andras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 japp spelar ofta och det regerar. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 GTA IV är det bästa spelet solklart, storyn, grafiken och sånt. Så nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg