HamsterDanne Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Fick mitt mail instant därimot rakt ner i spammskyddet. Gör egna waypoints så ni inte blir tagna, använd safemod och varna jämt om någon kommer inärheten helst logga ut om boten upptäcker någon annan. Det går lite saktare men är mycket säkrare. Redigerat 7 Juni 2008 av Boffaroffe
Gäst Aldrig Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Fick mitt mail instant därimot rakt ner i spammskyddet. Gör egna waypoints så ni inte blir tagna, använd safemod och varna jämt om någon kommer inärheten helst logga ut om boten upptäcker någon annan. Det går lite saktare men är mycket säkrare.Ledsen, men det där är helt fejkat. Den riktiga adressen är www.mmoglider.com och jag kan då inte se någon info om det. Sedan så är det osäkert att botta nu med tanke på den stora banwaven, det är fortfarande riskfyllt. *anmeller* :angry: Redigerat 7 Juni 2008 av Boffaroffe
Boffaroffe Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Det sämst ni kan kan göra i en sådan här tråd är att svara OCH citera inlägget. Detta gör att moderatorerna får dubbelt så mycket jobb att hålla på att ändra alla andra meddelanden med. Låst.
Rekommendera inlägg