Raptomex Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Gick ganska vilt till, bärs, levde f*n ute på stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 hmm, låt mig tänka.. Vaknade upp vid 13.00, åt lunch, stack och fiskade med några kompisar (Det var så j*vla varmt, 35 grader xD), kom hem vid 5-tiden och satte mig vid datorn, höll på i 5 timmar med att försöka få upp min server i Garrys Mod, spelade lite, la mig ungefär vid 02.00 eftersom att jag har ögoninfektion och kunde knappt se något framför mig på natten och var tvungen att sluta spela :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 var på datorn :P sen såg jag på bolipompa och sa "jasså det är natinaldag där i sverige nu" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Det hände inte ett skit, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Först hade jag halv-dag i skolan, sedan åkte jag skateboard:Pva?? har ni inte sommarlov?? det har vi. men för nåt år sen så gick vi skola 6juni me då är vi ändå helt lediga. on topic: Firade min födelsedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Först hade jag halv-dag i skolan, sedan åkte jag skateboard:Pva?? har ni inte sommarlov?? det har vi. men för nåt år sen så gick vi skola 6juni me då är vi ändå helt lediga. on topic: Firade min födelsedag. Oj, heh sorry. jag gick inte halv-dag, tog fel men jag åkte skateboard ;), slutar skolan på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) kanonsalut och sång under den svenska fanan :D :P Redigerat 10 Juni 2008 av Pefsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 jag visste inte ens att det var naionaldag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 var på datorn :P sen såg jag på bolipompa och sa "jasså det är natinaldag där i sverige nu" kollar du på bolibompa :o men i alla fall satt vid datorn typ och skateade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EfEs Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Det verkar som om de flesta av er har haft det ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Va?! Har det varit nationaldag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Åkte till Jönköping för vidareresa till Falun. Firade med TV tittande på Scandic Elmia i Jönköping. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.