ullbergan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 allts vilket e det bästa hl spelet jag klarade blue shift på 40 min e dom andra längre och svårare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 vad e hl för nåt? half life ele? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 ja det är half life :rolleyes: :wacko: coh jag vet inte har aldrig spelat jag har bara spelat counter strike :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Klarade du blueshift på 40 min!!!! f*n va bra du måste va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ganska de va ju lett fast jag körde ju på easy hehe är det någon som kan svara mig e opposishon force svårare eller half-life? eller om det finns något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Inget är väl speciellt svårt men jag skulle tro att Opposing force tar lite längre än 40 min att klara ;) Detsamma gäller vanliga Halflife lite längre än 40 min, kanske 50 för dig? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Blue-shift är det tråkigaste. Counter-Strike kul på internet och mot botar Opposing-Force är det bästa roligast vapnen är grymmare Half-Life är kul som f*n men opposing är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 var fick du Blue-shift ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 min kommpis och tack för tipsen :) sak någ köpa generation pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Min kompis klara ut Blue Shift 5 gånger på en helg och Opposing Force 3 gånger på samma helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 min kommpis och tack för tipsen :) sak någ köpa generation pack Jag ska ;) Hittade d för 180kr på nån spelsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.