Sidney Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Du kan spela online och Rock Band släpps i augusti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 AUGUSTI!!!! Pallar inte vänta.. ohwell. får nöja mig med guitar hero! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Och förresten, du kan INTE spela online på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag vet, det ville jag inte heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 (redigerat) jag tycker att det är dåligt att man inte kan spela online Redigerat 20 Juni 2008 av XXL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 23 augusti har jag för mig att det kom. WOW!!! JAG FYLLER ÅR DÅ!!! MÅSTE ÖNSKA MIG DET!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Haha grattis :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Kan man köpa Rock Band och bara lira gitarr (pga priset känner jag mig inte så sugen på hela kittet) eller kommer man inte kunna ta del av största delen av spelet, tex alla låtarna osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag tycker att det är dåligt att man inte kan spela online Du har aldrig kunnat spela online på PS2, men det funkar ju med de andra konsolerna. Kan man köpa Rock Band och bara lira gitarr (pga priset känner jag mig inte så sugen på hela kittet) eller kommer man inte kunna ta del av största delen av spelet, tex alla låtarna osv..Att köpa gitarr löst utan de andra instrumenten ser i dagsläget omöjligt ut. Men förhoppningsvis blir det så. Däremot kan man köpa spelet utan instrument? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Haha men det e kanske om man redan skulle ha dem då?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Haha men det e kanske om man redan skulle ha dem då?!Så onödigt att först köpa instrumenten och sen spelet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg