ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag har inte Cod 4. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Har spelat lite mer nu (7500 score online) och är nästan helt säker på att jag ska köpa spelet. Kontrollen funkar mkt bra (L3 funkar bra som sprint, precis som i cod4), dock är siktet när man trker in L1 lite bökigt, grafiken är good, själva förstörelse-saken är bra, typ allt är bra. Köp ffs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag ändrade mig efter jag lärt mig att köra det, så nu har jag det i mina händer och kör dagligen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Storyn var lite kort, när man spelat den, så vill man ha mera uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.