Hoppa till innehåll

Nerladdade Spel !


VAZE

Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp ! jag har just köpt 1gb memory card for att kunna ladda ner filmer och spel. Filmerna funkar och jag har sett dem i pspn, men spelen funkar inte jag lägger dem i ISO mappen men när jag kollar i pspn under game menyn så hittar jag inget? Måste man ha rätt version eller nått ? snälla jag behöver hjälp glömde att säga att jag har en psp phat/fat (den svarta modellen) vet inte om det har nån betydelse man kanske kan va bra att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. se till att mappen ISO ligger i rootmappen av psp:n d.v.s där mappen MP_ROOT och PSP ligger.

 

2. se till att filen du lägger i ISO är en ISO eller CSO. Om du laddade ner en ISO, packa inte upp den om innehållet är speldata!

 

3. Pröva ladda ner ett annat spel... ett vanligt fel som med enkla ord kan beskrivas som "saknad speldata"!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har provat men funkar fortfarande inte det står There are no games under game menyn jag kan visa bilder hur jag har gjort jag har extracherat filen

 

 

post-74832-1213111082_thumb.jpg

 

 

 

post-74832-1213111130_thumb.jpg

 

 

 

jag kan lägga till fler bilder på nått annat om det behövs !!

Redigerat av sfsfs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag klarade det nästan jag har gjort som du visa men när jag kollar under game menyn på memory stick står det

Corrupted Data vet ni hur man fixar det jag kan visa hur jag har lagt mina filer

 

 

post-74832-1213182972_thumb.jpg

 

 

post-74832-1213182949_thumb.jpg

 

 

snälla hjälp mig jag har försökt i dagar nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kom på att det beror på lite grann vad du har för Firmware.

Ett Custom Firmware med namnet M33 ska funka om man gör som jag beskrev.

men jag såg också att reffo använde en s.k FASTLOADER.

FASTLOADER har egentligen inget med ISO-filer att göra... en FASTLOADER används bara vid Flash-spel som till exempel PSP-Halo som finns på DL.QJ.net för er som undrar.

Men jag undrar fortfarande varför sfsfs spel inte syns.

Vet du vad du har för Firmware just nu sfsfs?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...