VAZE Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag behöver hjälp ! jag har just köpt 1gb memory card for att kunna ladda ner filmer och spel. Filmerna funkar och jag har sett dem i pspn, men spelen funkar inte jag lägger dem i ISO mappen men när jag kollar i pspn under game menyn så hittar jag inget? Måste man ha rätt version eller nått ? snälla jag behöver hjälp glömde att säga att jag har en psp phat/fat (den svarta modellen) vet inte om det har nån betydelse man kanske kan va bra att veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 1. se till att mappen ISO ligger i rootmappen av psp:n d.v.s där mappen MP_ROOT och PSP ligger. 2. se till att filen du lägger i ISO är en ISO eller CSO. Om du laddade ner en ISO, packa inte upp den om innehållet är speldata! 3. Pröva ladda ner ett annat spel... ett vanligt fel som med enkla ord kan beskrivas som "saknad speldata"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 jag laddade ner quake då stog det att man skulle lägga det i O:/PSP/GAME/QUAKE men det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Jag har provat men funkar fortfarande inte det står There are no games under game menyn jag kan visa bilder hur jag har gjort jag har extracherat filen jag kan lägga till fler bilder på nått annat om det behövs !! Redigerat 10 Juni 2008 av sfsfs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 JAAAAAAAAAA JAG LÖSTE DET :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 JAAAAAAAAAA JAG LÖSTE DET :D asså jag fattar inte vart fick du de där 2 mapparna till höger ? snälla beskriv hur du gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ok jag klarade det nästan jag har gjort som du visa men när jag kollar under game menyn på memory stick står det Corrupted Data vet ni hur man fixar det jag kan visa hur jag har lagt mina filer snälla hjälp mig jag har försökt i dagar nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Har nt testat det här men enligt reffos bild så ska du dra fastloader mapparna till PSP-->Game, och sen lägger du iso//cso filen i MP_ROOT-->ISO. Hoppas det här hjälper. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 har provat med det funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) hmm, undra vad felet är... Redigerat 18 Juni 2008 av tzarenc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 jag kom på att det beror på lite grann vad du har för Firmware. Ett Custom Firmware med namnet M33 ska funka om man gör som jag beskrev. men jag såg också att reffo använde en s.k FASTLOADER. FASTLOADER har egentligen inget med ISO-filer att göra... en FASTLOADER används bara vid Flash-spel som till exempel PSP-Halo som finns på DL.QJ.net för er som undrar. Men jag undrar fortfarande varför sfsfs spel inte syns. Vet du vad du har för Firmware just nu sfsfs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag har version 3.40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg