reffo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag laddade ner Quake PSP och Toca2 men när jag skulle spela dom så gick det inte Det står så här This game cannot be started. The data is corrupted. Jag la in spelen på E:/PSP/GAME/ men det går inte var ska man göra?? SNÄLLA HJÄLP MIG MED NÅGRA SVAR! Snälla vill spela idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Det är ju uppenbart att det är fel på spelen. Pröva och ladda ner ett annat likadant spel så borde det funka. Eller så måste du väl göra om dom till en fil som passar ditt Playstation portable. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Men jag har testat ett till det står Corrupted Data :/ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) För det fösta ska de inte ligga i game mappen! De ska ligga i E:/ISO/, detta kunde jag, jag kan typ inget om psp! Sen var det lite andra instälningar... kolla guider på www.psplife.se eller forum.chipper.se. Redigerat 15 Juni 2008 av tzarenc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg