Trips Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Han menar att det redan finns likadana trådar. jojo, Men onödigt att skriva det när jag redan har fått svar -.- Varför var det onödigt? Du fattade inte vad han menade och jag förklarade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Han menar att det redan finns likadana trådar. jojo, Men onödigt att skriva det när jag redan har fått svar -.- Varför var det onödigt? Du fattade inte vad han menade och jag förklarade... jag menade onödigt av honom -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Han menar att det redan finns likadana trådar. jojo, Men onödigt att skriva det när jag redan har fått svar -.- Varför var det onödigt? Du fattade inte vad han menade och jag förklarade... jag menade onödigt av honom -.-. Amen shit förlåt!!!! :o Och hans inlägg var inte onödigt, det är den här tråden som är onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.