Jag hatar dom j*vla moderaterna som ska förstöra för alla som använder internet... Jag vill inte ha nån j*vla gubbfan som sitter å kollar när jag tex chattar med en polare eller e ute på internet å skriver i forumet på fuska.se :angry:
Fra Lagen
Sverige, det nya DDR!
http://www.aftonbladet.se/debatt/article2707708.ab < Alla bör läsa denna artikel, moderaterna vill göra Sverige till en dikatur där de kontrollerar alla.
DDR=
Dance Dance Revolution?
↗ till inläggetDeutche demokratishe republik eller nåtDDR=
Dance Dance Revolution?
↗ till inläggetUsch, hatar att dance dance revoultion har tagit DDR's förkortning. DDR=Deutsche Demokratische Republik=ÖsttysklandDDR=
Dance Dance Revolution?
↗ till inläggetHehe, jadu.. :PHmm...Undra vad som händer med dom som spelar CS
"Plant the bomb"
*FRA Läser datan som skickas ut, OMGWTF TERRORISTER!!!*
Vet någon om den gick igenom? En polare till mig sa att det ska röstas om det igen eller något sådant.
nåväl tur att internet ersätts av ''The Grid'' om ett decennier iaf
The Grid? :o :o :o
---
Fast det vore rätt så roligt att mailbomba en massa personer med terroristplaner och se vad som händer! Tänk om hela Sveriges militärstyrka kommer till undsättning då? Kan tänka mig att jag vaknar en morgon och det första man ser är tusentals stridsvagnar riktade mot mitt hus! :D Precis som i det forna Sovjet...
Nejmen, om man är rädd för terrorister, borde man skaffa en större militärstyrka istället för att avlyssa alla samtal. Fra-lagen är till för att missbrukas, det vore ett stort misstag att genomföra den lagen. Det skulle kännas lika hemskt som någon skulle montera övervakningskamror på alla toaletter.
De kommer inte att fånga några terrorister genom den här lagen. Det fåtal terrorister som faktiskt är korkade nog att kommunicera okrypterat via telefon/internet kommer är inte de farliga organiserade terroristerna som behöver motarbetas. Dock så kommer det att missbrukas mot många oskylidga människor, regeringen kommer att kunna övervaka och kontrollera all kommunikation inom oppositionen, de kommer ha makten att kontrollera bevis i rättssystemet och på så sätt kunna fälla vem som helst.
Innan Sverige är det bara diktatoriska länder som haft detta system.
Om (eller snarare när) detta införs, kommer jag att bifoga en instruktion i hur man tillverkar bomber i varenda mejl jag skirver, jag kommer starta mina telefonsamtal med "Hej Achmed, ska vi spränga en station idag?" och jag kommer avsluta mina samtal med "Hejdå, terroristbror".
↗ till inläggetThe Grid? :o :o :o
---
Fast det vore rätt så roligt att mailbomba en massa personer med terroristplaner och se vad som händer! Tänk om hela Sveriges militärstyrka kommer till undsättning då? Kan tänka mig att jag vaknar en morgon och det första man ser är tusentals stridsvagnar riktade mot mitt hus! :D Precis som i det forna Sovjet...
Nejmen, om man är rädd för terrorister, borde man skaffa en större militärstyrka istället för att avlyssa alla samtal. Fra-lagen är till för att missbrukas, det vore ett stort misstag att genomföra den lagen. Det skulle kännas lika hemskt som någon skulle montera övervakningskamror på alla toaletter.
Övervakning på toaletter finns i Storbrittanien.
Jag hoppas du skojjar? Varför det? :o
Kamrater, vi är nu en polisstat! 143 riksdagsledamöter röstade ja, 138 nej.
FRA lagen har röstats igenom.
j*vla IDIOTPOLITIKER, HA EN FOLKOMRÖSTNING ISTÄLLET! KORRUPTA j*vla BORGARSVIN!
↗ till inlägget
NEEEEEEEJ det är inte sant!Hur fasen....
↗ till inläggetHej, jag har spårat dig, du bor i Vaasa, Finland, så du ska inte klaga. Detta gäller Sverige, inte Finland.
De terrorister och dyl. som de söker skyddar ju sig enkelt, det är bara oskyldiga som åker dit.
Helt sjuk idé, värsta jag hört talas om. Vad är det för land där man inte får vara helt privat och anonym.
Detta är sjukt.. Snart sätter de väl in kamera i badrummen också.
↗ till inläggetDet ska jag tala om för dig, Schwedisch Demokratische Nazirepublik, med våran führer Fredrik!Helt sjuk idé, värsta jag hört talas om. Vad är det för land där man inte får vara helt privat och anonym.
JAg trodde aldrig att detta skulle hända!