WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) JAG LÄGER NER ALLT! JAG ÄR FÖR DÅLIG PÅ GAME MAKERN. SÅ JAG LÄGGER NER ALLT! HANLING.rtf Redigerat 19 Juni 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Snälla kan ni hjälpa mig med Någon av dom altenativen eller hjälpa mig att göra några pokemon till spelet? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag kan hjälpa att programmera saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Mina fake pokemon:.................trumslag................Tada:Här är de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Fubbis: Ok Tack :) JosJucie: Det låter bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Finns det något som jag kan göra just nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ja, Du kan försöka hitta koder till Game Maker version 6.1. Du en sak till vet hur man kopierar pokemon bilderna på egan pokemon figurer och klistra in dom på sitt inlägg så att man ser bilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ja, Du kan försöka hitta koder till Game Maker version 6.1. Jag gör dem själv. Så vad behöver du just nu? Du en sak till vet hur man kopierar pokemon bilderna på egan pokemon figurer och klistra in dom på sitt inlägg så att man ser bilden.Orkar inte förklara nu... Kanske senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Du en sak till vet hur man kopierar pokemon bilderna på egan pokemon figurer och klistra in dom på sitt inlägg så att man ser bilden.Orkar inte förklara nu... Kanske senare. Citat 1: Ja, Just nu behöver jag routers och städer Citat 2: snälla kan du förklara nu? Måste iväg snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Citat 2: snälla kan du förklara nu? Måste iväg snart. http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1341552 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ok tack det var till stor hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Vilken grafikstil är spelet i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg