VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag vill prova på nått nytt spel och jag har hittat två men tänker bara spela en, jag vet inte vilken jag ska ta eftersom jag har inte provat nån av dem så jag behöver er hjälp. Vilken är bäst Warrock elr Gunz om ni bara har spelat 1 av dem och gillade den säg då vf den är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Warrock. Varför, liknar BF 2. (= Gunz har jag dock aldrig testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ok men warrock tar så lång tid att ladda ner vet nån om det finns typ en sån här liten fil inte i mb typ i kb sen instrallera man den i datorn snälla säg sidan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Det tog 6 timmar för mig med 2/mb bredband. Så det är bara och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Gunz är väl ok, tills du utan att tryckt på en knapp bara ser taket. Kollar igenom och frågar folk, men nej det går inte ändra. Skit Spel Warrock- Aldrig testat verkar dock likt BF2 som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ok håller på att ladda warrock hitta en sida där warrock var bara 600 kb tog några sekunder att ladda ner men nu måste man köra installer - warrock och jag har hållt på med den typ i en minut och är i 5500kb/564860kb så det kan ta ett tag men jag hoppas att spelet är värt det kan nån beskriva spelet mer är det typ ett spel man kör som team (exp. Polise vs Terrorister) vad mer kan man göra än att sjuta med vapen kan man köra fordon m.m säg så mkt ni vet :) srry för inga punkt och sånt pallade inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 du kan ju köra pansarvagn,helekopter massa olika flygplan, bilar och motorcyklar och myscket mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ok håller på att ladda warrock hitta en sida där warrock var bara 600 kb tog några sekunder att ladda ner men nu måste man köra installer - warrock och jag har hållt på med den typ i en minut och är i 5500kb/564860kb så det kan ta ett tag men jag hoppas att spelet är värt det kan nån beskriva spelet mer är det typ ett spel man kör som team (exp. Polise vs Terrorister) vad mer kan man göra än att sjuta med vapen kan man köra fordon m.m säg så mkt ni vet :) srry för inga punkt och sånt pallade inte :P Vilken sida ladda du ner det på? Är desperat! (Menar inte bokstavligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Sök på Warrock så kommer det upp en svensk sida, där det tar 567 kb sen trycker du upp där du har sparat det så kan du installera det där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Tackar för det :) Man var ju tvungen att skicka sms för att få spelet:( och det är inte värt det!!! Men vad gör man på Gunz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Nej det behöver man inte http://swedish.ircfast.com/lv/group/view/kl39718/WarRock.htm ladda ner dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.