KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Det var på sidan, men jag trycket lite fel men nu laddar han ner. Nån som vet hur lång tid det tar? PS: Ska jag göra ett forum för warrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 det kan ta upp till 6-8 timmar beror på hur snabbt internet man har. Ska installera mitt imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ok men då kanske jag väntar tills imorgon för att instalera det. Har ju skolavslutning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ok håller på att ladda warrock hitta en sida där warrock var bara 600 kb tog några sekunder att ladda ner men nu måste man köra installer - warrock och jag har hållt på med den typ i en minut och är i 5500kb/564860kb så det kan ta ett tag men jag hoppas att spelet är värt det kan nån beskriva spelet mer är det typ ett spel man kör som team (exp. Polise vs Terrorister) vad mer kan man göra än att sjuta med vapen kan man köra fordon m.m säg så mkt ni vet :) srry för inga punkt och sånt pallade inte :P Vilken sida ladda du ner det på? Är desperat! (Menar inte bokstavligt) spelar ändå ingen roll det stod this is a premium download u need to activate och sånt så man måste sicka sms med mobilen så nu söker jag efter en sida säg till om ni vet !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag har den sårsa plikten att medela ( :( ) att den länken du skicka måste du skicka sms för att få en aktiverings kod för spelet och det kostar 20 kr. Jag är värkligen läsen att behöva säga detta men så är det:( R.I.P min dröm om att få warrock :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 PÅ den hemsidan jag skickade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Aa :( Det är så tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 jag hitta en hemsida som hade 473.3MB storlek håller på ladda ner den men jag letar fortfarande om jag hittar en riktigt liten som är bra så sickar jag den hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Nice it hoppas du hittar nåt med mindre minne:) Är det nån som vill ha ett forum om warrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Du kan väll prova att göra ett forum om warrock kanske nn vet nån sida man kan ladda ner ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ok jag gör ett snabbt forum och finputsar det imrogn! Nu är forumet klart :) warrock.webbland.se Joina idag och snacka om det! (Nu vet jag ju inte mycket om spelet men nån som kan får bli modde.) (Den första som blir medlem och kan mycket får bli modde.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Det kvittar om filen tar 2 kb om den tar så lite så måste man installera det sen, men om den tar 450 mb så behöver man inte installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.