AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ok, du har förmodligen 0,5 megabit ;) Har jag med, men det är för segt tycker jag. Föresten, jacob, jag skulle vilja vara modderator på forumet. Modderator/admin Jag har nu skrivit en guide om hur man laddar ner WarRock på Jacobs forum, ganska bra tycker jag ;) http://warrock.webbland.se/forum/viewtopic.php?t=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Warrock är faktisgt ett roligt spel, dock har jag avinstallerat det just nu... Var lvl 16 fast blev bannad för att jag råka göra en glich så jag blev osynlig! ^.^ Är lvl 1-2 nu och brukar springa runt med sniper som en pistol! ^^ Nån som vill köra nån gång? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Går det göra så det går fårtare på utorrent med? PS: Är det du som har spamat mitt forum eller är så är det nån som har ett program som spamar det är mycket arg (tror inte det är du) <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det är inte spamat alls ju! + jag och du är de ända medlemmarna! Det är jag som e Kaikallon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) AllTheMaster, vill bara säga tack så mycket för att du tipsade om bitcomet jag är på 32% nu och det har gåt ungefär 1h och 30 min och jag har inte gjort den snabbare än den kör fortfarande 50kB/s det var ett jättebra program och mycket lätt att förstå. Så jag rekommenderar bitcomet om din laddning är seg ^^ Redigerat 13 Juni 2008 av sfsfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Så jag rekommenderar bitcomet o din laddning är seg ^^ Tack, men vad menas med, din laddning är seg? //Alle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag fick ett mail om att det var i fara att en spambot var inne (kanske skulle ha skrivit det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ok, nu när jag är moddare, får jag lägga till en kategori, tex Övrigt? //Alle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ja så länge det inte bryter mot reglerna jag skicka dig så får du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ok, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Så jag rekommenderar bitcomet o din laddning är seg ^^ Tack, men vad menas med, din laddning är seg? //Alle det skulle stå om din laddning är seg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ok, hur?Du kanske inte kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.