kikon Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 hej alla jag ska til 4 gymet på väg dit är det stenar som blockerar vägen jag har inte atacken som gör så man förstör stenarna är det nån som vet vart man hitar atacken tack til den som hjälper mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Jag har för mig att det är en proffesor i Rustboro City som ger dig Rock Smash om du menar det, Han e i huset näst längst till höger i nedre raden. Tyvärr var det ett tag sen jag spelade men jag tror det var så :) EDIT: Det är i Mauville City Redigerat 16 Juni 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) hej alla jag ska til 4 gymet på väg dit är det stenar som blockerar vägen jag har inte atacken som gör så man förstör stenarna är det nån som vet vart man hitar atacken tack til den som hjälper mig Du får Rock Smash av en professor i Mauville city. Redigerat 16 Juni 2008 av Fuskgalning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Oj, sa fel namn xD Sa ju att de va länge sen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg