xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Som rubriken lyder. Någon som vet något Seriöst Bra Detah Metal Band? Citera
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Cannibal Corpse? Deicide? Arch enemy? Entombed? Sotom? Death? Grave? Autopsy? Orkar inte skriva upp fler just nu. Citera
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Okej tack skall kolla upp dem :D Någon som vet några fler? Citera
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Glömde Nile, men dom är svåra att hitta nånstans Grave med. Citera
ajar Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Båda går att hitta på YouTube och de har tusentals tittare. Över till bra band. Morbid Angel Kataklysm Cannibal Corpse Napalm Death (egentligen Grindcore) Citera
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Nu hittade jag grejer med båda måste ha varit nåt fel innan :P JAg Glömde ta med Morbid Angel. Redigerat 11 Juni 2008 av Logfan Citera
ajar Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Sacrifice http://www.youtube.com/watch?v=8MH4P2WudnY Sarcophagus http://www.youtube.com/watch?v=KB4rBJL4tiY Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water (fråga inte) http://www.youtube.com/watch?v=_aCnobHS41k...feature=related Bara ett urval bland man kan hitta med dem på YouTube. Citera
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Sen finns det Melodisk Deathmetal ochså som "In Flames" Children Of Bodom" (några kallar dem deathmetal några kallar dem vanlig metal) Citera
ajar Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) In Flames gamla material lutar mer åt death metal hållet medan nyare plattor som Soundtrack to your Escape, Come Clarity och Sense of Purpose är metalcore enligt mig. PS. Om du inte redan märkt det har du i stort sett slösat två inlägg med att skriva band som han redan har i sin signatur. Undrar just vart du fick den idén ifrån. Redigerat 11 Juni 2008 av nacho Citera
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2008 Okej Nacho, Tack för svaren :D Citera
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Skrivet 11 Juni 2008 In Flames gamla material lutar mer åt death metal hållet medan nyare plattor som Soundtrack to your Escape, Come Clarity och Sense of Purpose är metalcore enligt mig. PS. Om du inte redan märkt det har du i stort sett slösat två inlägg med att skriva band som han redan har i sin signatur. Undrar just vart du fick den idén ifrån. Brukar inte läsa folks signaturer :P Citera
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2008 In Flames gamla material lutar mer åt death metal hållet medan nyare plattor som Soundtrack to your Escape, Come Clarity och Sense of Purpose är metalcore enligt mig. PS. Om du inte redan märkt det har du i stort sett slösat två inlägg med att skriva band som han redan har i sin signatur. Undrar just vart du fick den idén ifrån. Brukar inte läsa folks signaturer :P Eh? Snarare hur kan man undgå att läsa folks signaturer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.