Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Logfan
Skrivet

Cannibal Corpse?

Deicide?

Arch enemy?

Entombed?

Sotom?

Death?

Grave?

Autopsy?

Orkar inte skriva upp fler just nu.

Skrivet

Båda går att hitta på YouTube och de har tusentals tittare. Över till bra band.

Morbid Angel

Kataklysm

Cannibal Corpse

Napalm Death (egentligen Grindcore)

Gäst Logfan
Skrivet (redigerat)

Nu hittade jag grejer med båda måste ha varit nåt fel innan :P

JAg Glömde ta med Morbid Angel.

Redigerat av Logfan
Gäst Logfan
Skrivet

Sen finns det Melodisk Deathmetal ochså som "In Flames" Children Of Bodom" (några kallar dem deathmetal några kallar dem vanlig metal)

Skrivet (redigerat)

In Flames gamla material lutar mer åt death metal hållet medan nyare plattor som Soundtrack to your Escape, Come Clarity och Sense of Purpose är metalcore enligt mig.

PS. Om du inte redan märkt det har du i stort sett slösat två inlägg med att skriva band som han redan har i sin signatur. Undrar just vart du fick den idén ifrån.

Redigerat av nacho
Gäst Logfan
Skrivet

In Flames gamla material lutar mer åt death metal hållet medan nyare plattor som Soundtrack to your Escape, Come Clarity och Sense of Purpose är metalcore enligt mig.

PS. Om du inte redan märkt det har du i stort sett slösat två inlägg med att skriva band som han redan har i sin signatur. Undrar just vart du fick den idén ifrån.

Brukar inte läsa folks signaturer :P
Skrivet

Brukar inte läsa folks signaturer :P

Eh? Snarare hur kan man undgå att läsa folks signaturer.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...