Hoppa till innehåll

Ea Account Hjälp


xpliT

Rekommendera inlägg

Det står att jag inte kan göra ett acc när jag ska spela Bad Company demon online för att jag är för ung och har inte tillåtelse att spela på Live. WTF?! Jag spelade nyss Halo 3 live <_< Vad ska jag göra?

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Snarare EAs

 

[EDIT] Nu har jag varit inne på deras sida och försökt uppdatera mitt gammla konto, självklart gick det år h*lvete också för nu står det att det är fel e-mail och fel lösenord fast det inte stod nått om att del blev fel när jag uppdaterade. f*n vad jag hatar dom. Hittar ingen e-mail adress eller telefon nummer heller.

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag upplevde samma sak och snackade just med EA's kundsupport och dom sa att man måste vara 16 för att spela deras spel online, men på EA Sports kom jag in när jag lira fifa 08, det enda du kan göra om du vill spela EA-spel online är att skapa ett nytt konto i nån av dina föräldrars namn. Det var det snubbe på EA sa ordagrant!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...