xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Det står att jag inte kan göra ett acc när jag ska spela Bad Company demon online för att jag är för ung och har inte tillåtelse att spela på Live. WTF?! Jag spelade nyss Halo 3 live <_< Vad ska jag göra? Redigerat 12 Juni 2008 av xpliT Citera
xSaaamii Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Skrivet 12 Juni 2008 Det är nog för att du har Family settings på, Du skall göra ett helt nytt Xbox live Acc Med en ny hotmail så skall det nog funka. Citera
xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2008 Family Settings är avstängt Citera
xSaaamii Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Skrivet 12 Juni 2008 Då vet jag inte vad du skall göra :/ Ring Xbox360s kundsupport. Citera
xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Snarare EAs [EDIT] Nu har jag varit inne på deras sida och försökt uppdatera mitt gammla konto, självklart gick det år h*lvete också för nu står det att det är fel e-mail och fel lösenord fast det inte stod nått om att del blev fel när jag uppdaterade. f*n vad jag hatar dom. Hittar ingen e-mail adress eller telefon nummer heller. Redigerat 12 Juni 2008 av xpliT Citera
Zidso Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Jag upplevde samma sak och snackade just med EA's kundsupport och dom sa att man måste vara 16 för att spela deras spel online, men på EA Sports kom jag in när jag lira fifa 08, det enda du kan göra om du vill spela EA-spel online är att skapa ett nytt konto i nån av dina föräldrars namn. Det var det snubbe på EA sa ordagrant! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.