VAZE Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag kommer inte spela warrock för nu när det är klart och jag skulle starta det så bara laddar det hela tiden. Hellt värdelöst att spela. Det laddas för du måste ha patcharna till de nya banorna och sånt det tog inte så ling tid för min ca 30-60 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag kommer inte spela warrock för nu när det är klart och jag skulle starta det så bara laddar det hela tiden. Hellt värdelöst att spela. Det laddas för du måste ha patcharna till de nya banorna och sånt det tog inte så ling tid för min ca 30-60 min Precis, när det är klart gåre fort som f*n. Ska btw börja köra igen, kör sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Men jag har patchat allt. Jag kan göra en film och skicka in och skriva när det blir lagg. Men om det är så som ni säger så kommer jag ju spela. :) Jag kan tyvär inte filma. Men programet svarar inte står det när jag släcker ner det. Ska det stå så för det brukar inte vara bra när man göra saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Men jag har patchat allt. Jag kan göra en film och skicka in och skriva när det blir lagg. Men om det är så som ni säger så kommer jag ju spela. :) Jag kan tyvär inte filma. Men programet svarar inte står det när jag släcker ner det. Ska det stå så för det brukar inte vara bra när man göra saker? Hmm, får du nåt felmeddelande?Är det bara när du avslutar spelet så gör det väl inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Får inget fel medelande eller nåt. Men jag ska filma sen skicka filmen. PS: Joina mitt warrock forum. LÄNK: Warrock forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Får inget fel medelande eller nåt. Men jag ska filma sen skicka filmen. PS: Joina mitt warrock forum. LÄNK: Warrock forum. Aldrig, det är för många onödiga kategorier. Iallafall, jag hör inget ljud och kan inte flytta mig från spawnen, vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vad är onödigt då? PS: Filmen är klar ska lägga upp den på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vad är onödigt då? PS: Filmen är klar ska lägga upp den på youtube. Det är ett warrock forum, ett litet forum, att ha MASSA allmänna kategorier är bara dumt.Kort sagt: allt på övrigt är onödigt eftersom att det är ett forum om warrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Det kanske inte är nödvändigt men fuska har ju övrigt om typ vänner och sånt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Det kanske inte är nödvändigt men fuska har ju övrigt om typ vänner och sånt så...Haha jo, men fuska har 35814 medlemmar, du har 2 användare. Där har du den stora skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Nån som kanske vill köra nån gång? Ska bara installera det eftersom jag köpte det! (gratis gold premium and massa andra saker köpte för 99:- Jag vet att det är gratis!) shit vad lång tid det tar för endel av er att patcha! För mig tar det 5 minuter! :S Redigerat 15 Juni 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nån som kanske vill köra nån gång? Ska bara installera det eftersom jag köpte det! (gratis gold premium and massa andra saker köpte för 99:- Jag vet att det är gratis!) shit vad lång tid det tar för endel av er att patcha! För mig tar det 5 minuter! :S Tog ca 10min för mig, aja varför kan jag inte röra mig?!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.