Vad ska jag köpa?
Xbox 360 Eller Wii?
Eftersom du har lagt frågan i xbox forumet så xbox såklart
Jag har lagt den i wii - forumet oxå!
Xbox 360. Wii är en gimmick.
Men xbox är ju dyrare!
Xbox 360 såklart. Dels för att. Du skapar din egen Profil. Och Gamescoore och Achivements gör det mkt roligare att spela. Kontrollen är Skönare än WII kontrollerna. Och det finns mer roliga spel :D
↗ till inläggetLOL . Man kan inte få en riktig uppfattning om en spelkonsol på en dag, herregud så korkat :rolleyes: . testade han bara att spela alla olika sorters sporter på Wii Sports eller? Man hinner aldrig iaf spela ut dom riktigt (riktigt) grymma spelen som Zelda, Mario och Metroid Prime på en dag iaf <_< . Sen finns ju också Mario Kart och snart Super Smash Bros. också,Har aldrig spelat wii, Men känner en som har det.. han tyckte det s*g. dagen efter lämnade han tillbaka det och köpte 360! :kung:
Men får ändå säga ett 360 (helst ett PS3 :P ) tillsammans med Bioshock eller Gears of War. Sen är Wii ett självklart köp senare, vare sig man har 360 eller PS3 :)
Asså ja tycker du ska köpa ett xbox 360. Wii är roligt i typ en månad sen tröttnar man. Kontrollerna är helt mobbat med så :SADf
↗ till inläggetJag tycker faktiskt att de är sköna. Men de är inte direkt vackra. 360 har ju bättre grafik och wii bättre spelkänsla. Spelen är bra hos båda, beror på vad man gillar.Asså ja tycker du ska köpa ett xbox 360. Wii är roligt i typ en månad sen tröttnar man. Kontrollerna är helt mobbat med så :SADf
För mig så är det spelkänsla före grafik. Jag tycker att du ska köpa Wii^^
Instämmer! Wii såklart!
Köp ett xbox 360 och gta IV.
Wii suger! de har dålig grafik och inga bra spel!
↗ till inläggetKöp ett xbox 360 och gta IV.
Wii behöver inte grafik för att det fokuserar på spelkänslan. Wii har ett fåtal bra spel, men tyvärr tröttnar man snabbt på det.
↗ till inlägget↗ till inläggetKöp ett xbox 360 och gta IV.
Wii behöver inte grafik för att det fokuserar på spelkänslan. Wii har ett fåtal bra spel, men tyvärr tröttnar man snabbt på det.
Wii Har en Bra affärsIde Med Wii Sport och liknande spel men det blir Lamt efter ett tag. T.ex. Vem orka Åka skidor när man är trött och bara vill slappa på kvällen då är det bättre med ett 360 där du bara kan lägga dig och spela :D
då kan man spela Zelda, ett av dom bästa spel jag nånsin spelat, eller softa med super mario galaxy :P
Det finns ju såklart spel som man kan sätta sig ner och spela på Wii också.
btw lite onödig tråd,tror att några töntar på ett forum ska bestämma över dig?
↗ till inläggetDet finns ju såklart spel som man kan sätta sig ner och spela på Wii också.
btw lite onödig tråd,tror att några töntar på ett forum ska bestämma över dig?
Han vill väl veta vad andra wii/360-ägare tycker. Och den enda tönten som skrivit i denna tråden så här långt är nämligen du.
jag tycker du ska köpa wii
Wii