💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Eller Wii?

31 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag hadde ett Wii men man tröttnar snabbt på det så jag bytte mitt Wii mot ett X-box360.Jag tycker du ska köpa X-box360.

24 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

båda är skit kul man kan ha ass roligt med wii ochså har xbox 360 men har kört många gånger wii så vet ej...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Nivå 5 · Fuskare

Nå, Du borde ha köpt något av alternativen nu ?

25 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker wii. Litet spelutbud men få riktigt stora titlar! Man köper ändå inte alla spel, bara de bästa!

26 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
haha den va goo.. såklart PC är ju det bästa du kan ju göra det mesta. Men så måste man byta hårdvara och man kan få virus :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Att byta hårdvara är ingen nördvändigt, bara om du vill hänga med i de nyaste spelen. Ungefär lika ofta som du "måste" uppgradera din PC hade du behövt köpa en ny konsol.

Nivå 6 · Fuskare

Wii men 360 är oxå kul.

Nivå 3 · Lärling

jag tycker du ska köpa wii.

då kan du spela super mario spel.

26 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Köp båda vet jag :P Det har jag (snart)! Men okej då Xbox 360.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Lite bump.

Räcker med ett Xbox 360 tycker jag.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Skulle köpa ett 360 efter som man kommer nog tröttna på spel stilen med kontrollen. Jag valde själv 360 när jag skulle köpa ändra Wii eller 360, och jag är väldigt nöjd med beslutet.

↗ till inlägget

Att byta hårdvara är ingen nördvändigt, bara om du vill hänga med i de nyaste spelen. Ungefär lika ofta som du "måste" uppgradera din PC hade du behövt köpa en ny konsol.

Tihihi

↗ till inlägget
Jag tycker wii. Litet spelutbud men få riktigt stora titlar! Man köper ändå inte alla spel, bara de bästa!
Har inte 360 stora titlar då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in