💬
Logga in
Fuska.se

Hur Manga Prosent Varningar

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag ar bara 20 % varnad. Vad ar det högsta innan man blir bannad??? Forlot att jag ınte kan skriva alla ratta bokstaver, jag ir utomlands... <_<

Nivå 0 · Nykomling

vid 100 blir man bannad

Nivå 0 · Nykomling

vid 100% men efter som att du har 20% Kan du ju köpa Varningskorter för 10.000 Fm Så tas ett av dina varningar bort det finns i affären.

15 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

Efter 5 varningar (100%) blir man avstängd.

Du har alltså en varning(20%).

16 Jun 2008

X=1 varning

X=20%

5st X•20%=100%

Enkel mattematik, det borde du väl ändå kunna räkna ut själv?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

man har precis börjat med % i skolan när man är 13 år iofs

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Nej, Själv fick man börja med det när man var 12!
↗ till inlägget

Haha wtf? Det är i 7:an man är 13 år gammal, vi höll på med bråk, decimaler och procent i 5:an.

Vad är prosent? Känner bara till procent.

17 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

Men när man är 100% varnad, då blir man bannad i 36 år. Men vad händer sen? För man skriva i forumet igen? FÅr man en varning igen då om man gör något dumt, och hur skuller det se ut? 110% varnad?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men när man är 100% varnad, då blir man bannad i 36 år. Men vad händer sen? För man skriva i forumet igen? FÅr man en varning igen då om man gör något dumt, och hur skuller det se ut? 110% varnad?

Nja jag tror ingen skulle komma på att "juste, jag var ju medlem på en sida för 36 år sen" :P
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror varningarna blir återställda.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Såhär mycket fakta har jag lyckats plocka ihop kring Fuska.se's varning och banningssystem, säg till om något är helt åt skogen:

Vid 5 varningar eller 100 % på mätaren så sätts ditt användarkonto i en annan användargrupp och får titeln "Avstängd", alla användarkonton i denna kategorin kan inte logga in på obegränsad tid. Sedan tillämpas antagligen också IP-bann vid 5 varningar, alltså den IP:n/dator/nätverk vars det bannade kontot är registrerad till kan inte komma åt sidan... inte för att det har något med saken att göra men det går rykten om att IP-spärren lyfts efter en viss tid. Dock förbli alla avstängda användarkonton stängda och kan inte tas i bruk igen.

Har man blivit bannad så är det egentligen inte meningen att man ska kunna komma tillbaka i och med att man är bannad på obegränsad tid har jag för mig. Att forumet visar att ett konto är bannad i t.ex. 36 år är bara för syns skull, då tiden egentligen är, som sagt, obegränsad.

↗ till inlägget

Jag tror varningarna blir återställda.

Haha nej, vad får dig att tro det? Har du 5 varningar kan du fortfarande få tillgång till forumet, det är när du blir bannad du inte får tillgång till det längre.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in