tzarenc Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Jag håller på med att skapa ett eget Nintendo tema till min hemsida då jag tror att min nyvarande, allmäna tema inte lockar precis så många som det kan jöra! Och jag känner inte betala för nått, för då kan jag inte ändra sedan i templaten om jag skulle vilja ha den anulunda i framtiden. Jag har ett vBulletin forum (100% laglig införskafad) och en en portal (vBadvanced). Men när jag håller på med temat så behöver jag litte hjälp, jag är inte tillräkligt skicklig i photoshop så jag kan skappa snygga knappar(tex svara, ny tråd m.m), en del har jag skaffat fram från standard temat och från några andra ställen. men det är mest de synligga ikonerna. Jag skriver mera detaljerat om det skulle vara nån intrserad. Om "hjälparen" skulle kräva credits så är det, men till måta. Sen är det också kodandet jag troligen kommer ha stora problem med! Litte hjälp där med skullle inte vara fel! Hoppas att jag hittar nån vänlig själ därute! Tack på förhand! bilder_tema.zip Redigerat 5 Juli 2008 av tzarenc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag håller på med att skapa ett eget Nintendo tema till min hemsida då jag tror att min nyvarande, allmäna tema inte lockar precis så många som det kan jöra! Och jag känner inte betala för nått, för då kan jag inte ändra sedan i templaten om jag skulle vilja ha den anulunda i framtiden. Jag har ett vBulletin forum (100% laglig införskafad) och en en portal (vBadvanced). Men när jag håller på med temat så behöver jag litte hjälp, jag är inte tillräkligt skicklig i photoshop så jag kan skappa snygga knappar(tex svara, ny tråd m.m), en del har jag skaffat fram från standard temat och från några andra ställen. men det är mest de synligga ikonerna. Jag skriver mera detaljerat om det skulle vara nån intrserad. Om "hjälparen" skulle kräva credits så är det, men till måta. Sen är det också kodandet jag troligen kommer ha stora problem med! Litte hjälp där med skullle inte vara fel! Hoppas att jag hittar nån vänlig själ därute! Tack på förhand! Okej skriv vad det är för knappar du vill ha och ungefär vilken storlek i pixlar alltså tex 10x70 osv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag har laddat upp en zip fil med alla bilder jag behöver. Där finns storlek och vad för knappar jag vill ha. Temat är till nintendo, d.v.s Röda knappar, svart text och vit bakrund. Knapparna ska bara vara röda, lite snygga effekter och med svart text. Och om du/ni orkar så kan ni väll lägga till en snygg bild(tex på knappen "www" så lägger man till ett litet hus)?! Röd markering: Nytt inlägg: Ett "N" med nintendo logons font. Röd när det är nytt inlägg, svart när det inte är nått nytt inlägg. Ljus blå markering: Spelar inte nån stor roll, bara en kryss eller pilar. http://img263.imageshack.us/img263/8040/forumqy3.gif Räcker detta som beskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Japp ska se vad jag kan grejja ihop, har dock inte tid idag eller imorgon då jag flyttar tebax till sverige igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag har tid att vänta... Hoppas att flytten går fel fritt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (sorry för dubbel inlägg) Jag upptarera bild packetet så det blir mindre jobb för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) EDIT: Jag har lagt till en ny knapp! Så ladda ner igen. Den ligger i Buttons mappen och är en thanks knapp. Redigerat 1 Juli 2008 av tzarenc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.