Hoppa till innehåll

Jag Behöver Lite Hjälp...

tzarenc

Rekommendera inlägg

Jag håller på med att skapa ett eget Nintendo tema till min hemsida då jag tror att min nyvarande, allmäna tema inte lockar precis så många som det kan jöra! Och jag känner inte betala för nått, för då kan jag inte ändra sedan i templaten om jag skulle vilja ha den anulunda i framtiden. Jag har ett vBulletin forum (100% laglig införskafad) och en en portal (vBadvanced). Men när jag håller på med temat så behöver jag litte hjälp, jag är inte tillräkligt skicklig i photoshop så jag kan skappa snygga knappar(tex svara, ny tråd m.m), en del har jag skaffat fram från standard temat och från några andra ställen. men det är mest de synligga ikonerna. Jag skriver mera detaljerat om det skulle vara nån intrserad. Om "hjälparen" skulle kräva credits så är det, men till måta. Sen är det också kodandet jag troligen kommer ha stora problem med! Litte hjälp där med skullle inte vara fel! Hoppas att jag hittar nån vänlig själ därute! Tack på förhand!

bilder_tema.zip

Redigerat av tzarenc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på med att skapa ett eget Nintendo tema till min hemsida då jag tror att min nyvarande, allmäna tema inte lockar precis så många som det kan jöra! Och jag känner inte betala för nått, för då kan jag inte ändra sedan i templaten om jag skulle vilja ha den anulunda i framtiden. Jag har ett vBulletin forum (100% laglig införskafad) och en en portal (vBadvanced). Men när jag håller på med temat så behöver jag litte hjälp, jag är inte tillräkligt skicklig i photoshop så jag kan skappa snygga knappar(tex svara, ny tråd m.m), en del har jag skaffat fram från standard temat och från några andra ställen. men det är mest de synligga ikonerna. Jag skriver mera detaljerat om det skulle vara nån intrserad. Om "hjälparen" skulle kräva credits så är det, men till måta. Sen är det också kodandet jag troligen kommer ha stora problem med! Litte hjälp där med skullle inte vara fel! Hoppas att jag hittar nån vänlig själ därute! Tack på förhand!

Okej skriv vad det är för knappar du vill ha och ungefär vilken storlek i pixlar alltså tex 10x70 osv :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har laddat upp en zip fil med alla bilder jag behöver. Där finns storlek och vad för knappar jag vill ha. Temat är till nintendo, d.v.s Röda knappar, svart text och vit bakrund. Knapparna ska bara vara röda, lite snygga effekter och med svart text. Och om du/ni orkar så kan ni väll lägga till en snygg bild(tex på knappen "www" så lägger man till ett litet hus)?!

Röd markering: Nytt inlägg: Ett "N" med nintendo logons font. Röd när det är nytt inlägg, svart när det inte är nått nytt inlägg.

Ljus blå markering: Spelar inte nån stor roll, bara en kryss eller pilar.

http://img263.imageshack.us/img263/8040/forumqy3.gif

Räcker detta som beskrivning?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...