Gäst 55_66 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Det tjocka är bättre om man ska ha Chip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afffe Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Rubriken. MIn GH2 skiva hade jag fick jag på julen så den hade inga repor alls, men när jag hade haft GH2 skivan i en vecka i ps2 utan att ha spelat så ahde den tusen tals repor! Hur gick det till? ingen har rört skivan! testa att sätta in en tom dvd skiva i en vecka och se om det hänt nåt? i din ps2a kanske det beror på dammet ju men det går väl att ta bort ? haru en chippad??? ibland på min chippade ps2slim så sticker det upp en orange läsare den kan du försiktigt trycka ner om du ser den det brukar fungera för mej testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag har en tjock.. Nu har jag börjat med att ta ut skivorna varje gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg