Wendos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ja något minne måste den ha iom man ka lägga över sin mii där. Men jag tror inte man kan ha en spelsparning där!Nej, fast han säger att Remoten har något slags minne i sig, och det har den fetersom man kan spara sin PBR data till Remoten, fast detta har väl inte börjats använda än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Vad är PBR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Vad är PBR? PBR=Pokémon Battle Revolution. On-Topic:Of course kommer det att funka.(tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Funkade gjorde det ja! Jag hittade ett minne i kameran som jag provade med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Vad är PBR? PBR=Pokémon Battle Revolution. On-Topic:Of course kommer det att funka.(tror jag). Vrf skriver du "Of Course" och sen "tror jag"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Haha han tvivlade kanske lite på sig själv, eller så tänkte han inte alls på meningsbyggnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Haha han tvivlade kanske lite på sig själv, eller så tänkte han inte alls på meningsbyggnadenAntagligen det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.