Gäst Justfiwi Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Skrivet 16 Juni 2008 Hejsan! Sitter på min sämre dator och installerade precis CS 1.6 för att se om det fungerade, vilket det enligt systemkraven ska klara. Men när jag sedan kommer in i spelet, alltså efter att man har laddat ned en map så dyker det fram en liten ruta som säger såhär. "Warning: Can't Create A New Surface Out of video memory. This program will exit." Överst på rutan så står det SISGL So, what to do? Citera
Gäst wAcko Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 "Out of video memory." antar att du har för dåligt grafikkort. Citera
Vitdom Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 Uppdatera drivrutinerna till ditt grafikkort eller köp ett nytt grafikkort.(Kolla så att det klarar OpenGL) Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 Uppdatera drivrutinerna till ditt grafikkort eller köp ett nytt grafikkort.(Kolla så att det klarar OpenGL) Jag det är ju en riktig skitdator XD Men problemet är att det alltid har varit så, eller inte direkt i början. Men det började kanske 2 månader efter att vi skaffa den. Men det fungerar visst att spela CS, men det är så om jag byter från CS till skrivbordet och sedan tillbaka så dyker rutan fram. Citera
b3RGMAN Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Skrivet 23 Juni 2008 det hände för mig förut också men jag gick in på options och ändrade för jag hade tydligen råkat satt på Software och inte OpenGL, kanske det problemet? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.