(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 vilka spel läktar ni tills att de ska komma jag längtar till f-zero GX (som kommer om 1 dag och 4 timmar tror jag) mario kart duoble dash (som kommer 14/11) sonic heoros (som kommer år 2004) fifa 2004 (som kommer i november) TA GÅRNA ERA EXEMPEL PO VILKA SPEL NI VILL SKA KOMMA UT SKRIV O BARA :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag längtar tills Mariokart doubledash kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 mm de vekar hur kul som helst men de finns flera roliga spel som kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag tänker köpa Mariogolf till Gamecube också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 ska det komma till gamecube? jag undrar om det ska komma super smash bros meele2 också? PS:jag har inte gamecube men ska nog få detDS: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag längtar tills Resident Evil 4 kommer!!.. sen så längtar man ju oxå tills "Spider-man 2" kommer och "Splinter Cell 2", "The Suffering", "Spawn", "Sagan om Ringen: Konungens återkomst" etc etc... många bra spel som kommer nu :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 ska det komma till gamecube? jag undrar om det ska komma super smash bros meele2 också? PS:jag har inte gamecube men ska nog få detDS: Det är ett nytt Mariogolf! Det kommer inget nytt Super smash bros melee! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag längtar åsså till mario kart double dash! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag hoppas att Marioparty 5 kommer att vara bättre än Marioparty 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag längtar tills mario kart duoble dash och pokemon colloseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 längtar som ba f*n tills metroid prime 2 kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 mm mario golf spelet hetter mario golf toadsol tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg