Shadowbeing Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Peach är ingen soppa. Hon är en bra karaktär. Bowser är en fettis som inte får plats på vägen. Men han är grymm på att tacklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 mm det e samma med donkey som med bowser toad och yousi e klart snabbaste och bästigaste karaktärerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 hallo e det nån där ??? vilka karäktärer tycker ni e snabbast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Peach och Toad är mina favoriter. Donkey Kong är inte som Bowser. Donkey Kong är stor och stark och Bowser är stor och knubbbig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Men Yoshi är snabbast! Det blev två lika inlägg så jag försökte att ta bort ett, men det gick inte. :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 men det e lungt men tror ni babysarna e ba asso diddy kong baby mario baby bowser baby luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 de kan dom väll vara det beror ju på hur man tycker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 men asso tror någon av er att dom verkar sk*t bra :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag tror att dom är lättstyrda. Och att Diddykong inte är någon gubbe som tillhör de andra tre små bäbisarna. Jag tror att BabyMario, BabyLuigi och Babybowser bara är bra för nybörjare. Fasst BabyBowser verkar lite snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 alla dom spelen är asgamla nu :wacko: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 alla dom spelen är asgamla nu :wacko: :blink: Men titta på datumet före du skriver något!Och ta inte upp gammla trådar, det är störande, vet inte varför tycker bara det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Dom där spelen är gammla men av dom som kommer nu ska jag köpa: Kommande spel jag ska köpa : Far cry: Instics När såna där bra spel kommer till GC så är det vell 100% att ja köper det Grafiken är urgrym. Medal of honor:Dogs of war:Det är också en sån där pärla som Far dcry ingen tvekan för mig jag ska på affären Game! Zelda (okänd undertitel) Mina sorters favorit spel ska göra en ny uppföljare kan det bli bättre än så jag ska köpa det och det kommer nog var det bästa spelet jag har tills jag klarat ut hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg