Gäst GOLDEN MAN Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 hjäp hur gör man fusken till Rainbow six 3 på fusk hem sidorna står det att man ska holla in styrspaken. men jag förstår inte hur man ska göra ;) :huh: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ja!!!jag prövar och prövar men det funkar ju inte! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det funkar inte för mig heller=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 För mig funkar det. Jag gör det i uppdragen och om ni inte fattar vad som menas med en rund ring med ett L eller R betyder så ska jag berättad et nu. Den med L:et står för vänstra styrspaken och R:et är den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 kan någon inte säja en bra fuskhemsida till Rainbow six 3 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg