Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej, ja letar efter sånt hära tema till datorn. Ja undrar om det finns några bra teman som man instalerar? Asså ja vill inte använda windowblinds. Det skulle kunna vara som AlienGUIse (man bara instalerar) vet nån något sånt tema mojs?

Skrivet

De som var med och gjorde AlienGUIse temat har gjort många teman. Du kan gå in på alienware.com och sen themes och sånt. Sen längst ner på sidan står de som varit med och gjort temat.

Skrivet

Det finns massvis med teman så länge du patchar din uxtheme.dll-fil. För att göra detta kan du använda denna länk:

http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...e-Patcher.shtml

Och sedan följa instruktionerna för att patcha uxtheme-filen. Efter att du har gjort detta är det bara att bläddra bland en massa visuella teman för Windows XP. Jag rekommenderar dig att besöka deviantART;

http://browse.deviantart.com/customization...amp;alltime=yes

PS. Jag kör Windows XP med en patchad uxtheme-fil med ett tema som kallas Ashen II och detta funkar finfint!

Gäst Justfiwi
Skrivet

Hej, ja letar efter sånt hära tema till datorn. Ja undrar om det finns några bra teman som man instalerar? Asså ja vill inte använda windowblinds. Det skulle kunna vara som AlienGUIse (man bara instalerar) vet nån något sånt tema mojs?

Ett tema som kallas Zune är rätt snyggt, googla på det.

Skrivet (redigerat)

Klicka på patch?

Ja klicka på patch och starta om datorn men inget ändrades.

hade zune innan, tycker det är väldigt ok ;).

deviantart.com. det var ju bara bilder på konst eller nått,,,

Redigerat av SID
Skrivet

Det är klart att ingenting händer... Patchen gör bara så att du kan installera osignerade teman!

Och när du går in på deviantART-länken jag skickade (d.v.s. här) så måste du välja en bild på ett tema som du tycker är snyggt och sedan till vänster ska det finnas en "Download"-knapp. Efter att du har laddat ner temat som ligger i en mapp så letar du bara upp filen som har en .msstyles-ändelse och kör den.

Skrivet

Folk är inte så dumma som man tror, de är dummare = jag, för ja fattar ingen ting med den ära patch saken. Bli inte sur :)

Men fixade det sig till slut då? :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...