Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag tycker att spel som bara går ut på att döda och inget annat e skit...fast det e vad jag tycker! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag tycker att du ska köpa GTA 3 Vice City istället för Postal 2. Jag har provat demot och jag tyckte att d för våldsamnt. D är d enda spelet jag tycker att dom ska förbjuda. Ja jag håller med dig att det är våldsamt och faktiskt ganska tråkigt men jag kan nog ha nytta av det på mitt lan-party snart :D Men köp Vice City lr vänta tills San Andreas kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 när kommer san andreas ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 vad e san andreas för nåt slags spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Det är det nya GTA spelet som kommer Zorro :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaha ok e det nyare en gta3? ele finns överhuvudtaget gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Ja det är nyare än GTA 3 och Vice City! Nu så spelar ju alla Vice City och nu så kommer San Andreas snart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaha ok kan du hela gta serien? kan du isåfall ge mig den? börja me den som kom ut först osv! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 vidare till postal2.....ska jag köpa san andreas eller postal2?? vet någon nån site där man kan läsa om san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 vidare till postal2.....ska jag köpa san andreas eller postal2?? vet någon nån site där man kan läsa om san andreas? Ta San Andreas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 om det emällan dem två så ta san andreas! postal verkar ju helsjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.