midna Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 vart i vatten templet får man clawshot och hur får man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Det enklaste sättet att undvika såna här trådar om att man fastnat är att gå in på Google's Zeldaguider sök bara på Twilight Princess guide och vilken guide du vill ha, tex Temple of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Gillar denna guiden http://guides.ign.com/guides/748589/page_3.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Har jag fel eller är inte det här forumet till för att hjälpa folk som behöver hjälp på ett spel?Nja, mest är det väl att diskutera saker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Zelda TP är inte svårt men jag kommer ihåg att vatten templet var svårt men jag kommer inte ihåg hur det var riktigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Vatten templet var svårast av allt på spelet tycker jag. Jag har klarat ut spelet nu men när jag var i templet så gick jag bara runt lite så hittade jag grejerna. Men jag har ett litet tips. Gå till dom rummen som du inte har varit i. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg