kawa94 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Ja som rubriken lyder, spelar några svenskar här lost planet colonies? Tok brist här, japaner överallt :S Redigerat 19 Juni 2008 av kawa94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Ja som rubriken lyder, spelar några svenskar här lost planet colonies? Tok brist här, japaner överallt :SJag spelar, jag brukar se svenskar lite då och då Redigerat 22 Juni 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Gör du? Har träffat några ca 10..mest troligt samma person(er) ;) Vet några bra klaner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag har lost planet, fast jag kör inte online... vad är lost planet colonies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Lost planet colonies är den nya lost planet med nya gubbar, nya online lägen, nya karaktärer, nta vapen osv. Kostar 250:- ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Är Lost Planet det där spelet när man är på typ någon snö planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Är Lost Planet det där spelet när man är på typ någon snö planet? Aa xD Jag hatar Lost Planet, det suger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Fastnade inte alls för det på demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Gillade inte demot på single player men fastnade för multiplayer..men colonies online läge är coolt och enda andledning jag spelar single är achievements, inte för jag prioreterar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.