Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Tjena. Ja, för mig är det helt jäkla omöjligt. Jag hade 83 ultrabollar och den hade 1 hp och var paralyserad. Jag kastade boll för boll och hoppasdes varje gång att den skulle fångas. Men va f*n när alla bollar var slut så dödade jag dne med min frafetch i level 9 som gick upp till level 18, men jag stängde av spelet så jag kunde försöka fånga den igen! Är detta en bug eller vad f*n är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Du ska hålla i A knappen hårt om det ska lyckas. När jag gjorde de så fångade jag Articouno på 1 pokemonbollen. Plus jag använde bara 1 vanlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Har redan testat då kommer den ut direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Tryck på B och ner samtidigt och ha tålamod :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Döda han, sen återuppliva honom, så tror han att du är hans mamma, så blir han din pokemon frivilligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Hur i h*lvete ska jag återuppliva han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Palladet går inte atta återuppliva Han. men gör så här När du håller i knappen A hårt så ska du tröta ut den med pokemon bolarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 försök igen nu <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag lyckades! Efter 73 Ultra bollar :( Jaja, nu är jag på ONE Island så nu ska jag åka till dem olika öarna och Fånga Moltres och den andra! Tyvärr så har jag bara 23 Ultrabollar kvar och man kan inte köpa fler såna på denna ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag lyckades! Efter 73 Ultra bollar :( Jaja, nu är jag på ONE Island så nu ska jag åka till dem olika öarna och Fånga Moltres och den andra! Tyvärr så har jag bara 23 Ultrabollar kvar och man kan inte köpa fler såna på denna ön. Men åk tillbaks och köp nya.Men det kostar väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 1200? Jag tycker inte att det är mycket. Jag köpte 99 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 1200? Jag tycker inte att det är mycket. Jag köpte 99 st1200 x 100 = 120 000Nä inte så billigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg