WishCookie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Har ett tips! Om du har en Umberon som kan Mine look eller vad den heter så använd den på suicune så den inte kan fly. men se upp! Den kan göra roar så den flyr med det är sällan den gör roar tror jag.Jo det tipset är ju bara 4 år gammalt men iallafall, så måste du attackera först alltså måste du ha en snabbare pokemon än suicunes speed. Ja men förlåt då! Jag försökte hjälpa till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Har ett tips! Om du har en Umberon som kan Mine look eller vad den heter så använd den på suicune så den inte kan fly. men se upp! Den kan göra roar så den flyr med det är sällan den gör roar tror jag. Jo det tipset är ju bara 4 år gammalt men iallafall, så måste du attackera först alltså måste du ha en snabbare pokemon än suicunes speed. Ja men förlåt då! Jag försökte hjälpa till. Som Golbat t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) Japp Golbat funkar med:) Redigerat 22 Juni 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMPERORDEATX Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Tjena. Ja, för mig är det helt jäkla omöjligt. Jag hade 83 ultrabollar och den hade 1 hp och var paralyserad. Jag kastade boll för boll och hoppasdes varje gång att den skulle fångas. Men va f*n när alla bollar var slut så dödade jag dne med min frafetch i level 9 som gick upp till level 18, men jag stängde av spelet så jag kunde försöka fånga den igen! Är detta en bug eller vad f*n är det? använd massa vanliga pokeballs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Vilket är nästan omöjligt att fånga dom med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 jag fångade min med fullt hp med min fjärde vanliga pokéboll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 sure.... du använde säkert ar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 nej jag är ingen ***** *** somm *** måste ***** hacka som att de är så ***** ** ******* jag hackade inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Haha Det är Omöjligt. Hur Hackade du spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 DIN *^**** ***** *** JAG HACKADE DET INTE DU ÄR JU *** ********* SOM *** INTE KAN TRO PÅ TUR **** *** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 haha vågar du inte svära? Man kan för f*n inte fånga den med vanliga pokemon bollar, då måste man ha hackat skiten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) edit: jag gjorde det, man kan. Nu kan du för i he|vete hålla käfte|/| om saker du inte vet ett sk|t om Redigerat 24 Juni 2008 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg