PussyCat Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag kör växelvis mellan 3 pokébollar. Så här t.ex. 2 Ultra 1 Great 3 Ultra 2 Vanliga 5 Ultra Funkar efter ca 25 bollar sammmanlagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Fångade moltres med den andra Ultrabollen :P Fångade sen zaptos som tog 52 ultrabollar. Nu har jag ochså klarat av Pokemon ligan. Men Man måste fånga 60 pokemon innan man får ett nytt poke dex av oke och óm man inte har de pokedexet så kan amn inte fånga Mewtwo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Jag klarade pokemon ligan med dessa pokemon. Alakazam lvl 59 Gengar lvl 59 Charizard lvl 63 Raichu lvl 62 Arcanain lvl 61 Pdgeot lvl 59 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Jag klarade pokemonligan med dessa pokemon: Charizard Lvl 72 Articuono lvl 56 Zaptos Lvl 50 MOltres Lvl 51. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 sen har jag 10 st i lvl 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nice :P LÄngtar tills jag träffar Suicune det är han jag ska använda min Masterball på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nice :P LÄngtar tills jag träffar Suicune det är han jag ska använda min Masterball på :P Suicune är enkel att fånga, fångade han med en vanligt poké boll. Använd masterball på mewtwo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Jag kan ett fusk som gör så jag får hur många master bollar som helst. När man typ tar 100000000 master bollar så blir det 3 st ??? Frågetecken xD Jag har alla 3 Entei, Raikou och suicune sen har jag Ho-Oh lugia deoxys celebi jirachi latias och latos och mew och dom alla andra legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Enkelt att fånga Suicine om han inte flyr ja! Mewtwo Kan jag fånga på 10 ultrabollar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Har ett tips! Om du har en Umberon som kan Mine look eller vad den heter så använd den på suicune så den inte kan fly. men se upp! Den kan göra roar så den flyr med det är sällan den gör roar tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Har inte Umbreon det är därför jag ska använda min Masterball på Han :P Hur kan du ha alla 3 hundarna? Om Man väljer Charmander så kan man abra fånga Suicune! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Har ett tips! Om du har en Umberon som kan Mine look eller vad den heter så använd den på suicune så den inte kan fly. men se upp! Den kan göra roar så den flyr med det är sällan den gör roar tror jag.Jo det tipset är ju bara 4 år gammalt men iallafall, så måste du attackera först alltså måste du ha en snabbare pokemon än suicunes speed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg