kosan fes Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Det skulle vara kul att ha ett manga forum eller hur vissa tycker att det suger att ha ett manga forum. Men Vad tycker Ni? Jag Tycker Att vi ska ha ett manga forum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ehm, ja det tycker jag också. Har funnits ca 3 anime/manga gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slivovits Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Manga är bara för töntar. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Slivovits om du inte kan uppskatta manga så är du en tragiska liten pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 ett manga/anime forum skulle varit bra att ha ^^ har nu läst manga ett tag nu och tittat på anime's ännu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Ett japansk forum skulle vara ganska bra. För Manga/naruto trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slivovits Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Men det stämmer ju faktiskt ... manga är bara för töntar... :o Men det stämmer ju faktiskt ... manga är bara för töntar... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Men det stämmer ju faktiskt ... manga är bara för töntar... :o Men det stämmer ju faktiskt ... manga är bara för töntar... :o I japan skulle du vara en tönt ps: Manga är ej för töntar, finns över 10miljoner som läser manga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 "Addas" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Slivovits Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Så 10 miljoner av jordens befolkning läser manga och 6,5 miljarder tycker manga bara är skit. 1 miljard = 1000 miljoner :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Men herregud. Vem har sagt att dem tycker så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag älskar manga och anime och jag tycker att det skulle vara kul med ett manga/anime forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.