Hoppa till innehåll

Vilket Ps3 Paket?


bazti

Rekommendera inlägg

Jepp, Uncharted är ett kul spel. :D Köp det här med Ratchet and Clank ToD och Uncharted fast om du gillar Heavenly Sword så bör du ju köpa det. Själv köpte jag det här paketet med Resistance FoM och Motorstorm. Är det här sport paketet kvar där man fick NHL 08 sen fick man välja om man ville ha FIFA 08 eller NBA 08 (tror det var NBA 08)? Om det är kvar skulle jag tagit det istället.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jepp, Uncharted är ett kul spel. :D Köp det här med Ratchet and Clank ToD och Uncharted fast om du gillar Heavenly Sword så bör du ju köpa det. Själv köpte jag det här paketet med Resistance FoM och Motorstorm. Är det här sport paketet kvar där man fick NHL 08 sen fick man välja om man ville ha FIFA 08 eller NBA 08 (tror det var NBA 08)? Om det är kvar skulle jag tagit det istället.

Finns något med FIFA 08 också på EB Games, men när jag frågade i en av deras affärer så hadde dom bara metal gear solid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har runt 10 spel just nu och hos mig så slår FIFA 08 spel som GTA IV och Haze och alla andra spel jag har. Jag tycker FIFA08 är jätte kul. Om du gillar såna spel så borde du köpa det. Men jag kan tipsa dig att inte köpa det paketet med FIFA08 utan köp ett med lite kändare spel sen köper du till FIFA08 eftersom det kostar inte mer än 400 kronor nu tror jag.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har runt 10 spel just nu och hos mig så slår FIFA 08 spel som GTA IV och Haze och alla andra spel jag har. Jag tycker FIFA08 är jätte kul. Om du gillar såna spel så borde du köpa det. Men jag kan tipsa dig att inte köpa det paketet med FIFA08 utan köp ett med lite kändare spel sen köper du till FIFA08 eftersom det kostar inte mer än 400 kronor nu tror jag.

Ok

 

Playstation 3 + Uncharted + Ett av de spelen man kan välja mellan på game får se vilket jag tar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har runt 10 spel just nu och hos mig så slår FIFA 08 spel som GTA IV och Haze och alla andra spel jag har. Jag tycker FIFA08 är jätte kul. Om du gillar såna spel så borde du köpa det. Men jag kan tipsa dig att inte köpa det paketet med FIFA08 utan köp ett med lite kändare spel sen köper du till FIFA08 eftersom det kostar inte mer än 400 kronor nu tror jag.

Det kostar 300 nånting, fifa 08 är inte så jättekul annars kan man köpa euro 2008 tror jag det hette ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har runt 10 spel just nu och hos mig så slår FIFA 08 spel som GTA IV och Haze och alla andra spel jag har. Jag tycker FIFA08 är jätte kul. Om du gillar såna spel så borde du köpa det. Men jag kan tipsa dig att inte köpa det paketet med FIFA08 utan köp ett med lite kändare spel sen köper du till FIFA08 eftersom det kostar inte mer än 400 kronor nu tror jag.

Det kostar 300 nånting, fifa 08 är inte så jättekul annars kan man köpa euro 2008 tror jag det hette ;)

 

Ok

 

Ska köpa nästa gång vi ska handla tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du än gör; Köp INTE Heavenly Sword.

Jag köpte det, sålde två dagar senare. Det var så j*vla kasst. >_>

Förklara gärna.

 

Själv tycker jag det är roligt, iaf vad jag spelat

 

Jag testade demot, älskade det.

 

Var på GAME, såg ett begagnat Heavenly Sword, och tänkte "varför inte?"

 

Sedan sätter jag in skivan i PS3'an. Fy f*n vad besviken jag blev. Först ska man installera spelet som tog lite under 10 minuter. Men laddningstiderna ligger ÄNDÅ på cirka en minut.

 

Sedan började jag spela. Skitkass kontroll, töntig story och quicktime events som är fullkomligt malplacerade. Att man en liten bit in i spelet ska använda rörelsesensorn för att styra pilar och kanonkulor låter som en kul idé, men känsligheten var äckligt dålig.

 

Spelet var alldeles för enkelt, det enda svåra var en massa onödiga quick-time events för att avsluta bossarna. Misslyckades man med en fick han tillbaka halva livet. Det är inte svårt. Det är bara frustrerande.

 

Jag orkade inte klara spelet, jag spelade i 2-3 timmar och klarade halva spelet (så kort är det). Det var helt enkelt för kasst för att jag skulle orka spela ut det. Jag rekommenderar dig att hålla dig borta från skitet.

3/10 skulle jag ge det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte fått tillåtelse att spela Uncharted för mina föräldrar förut, men igår fick jag tillslut testa. Vet inte vad jag ska tycka, spelade i tio minuterm såg inget speciellt utan grafiken med det. Fast har ju som sagt bara spelat i 10 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte fått tillåtelse att spela Uncharted för mina föräldrar förut, men igår fick jag tillslut testa. Vet inte vad jag ska tycka, spelade i tio minuterm såg inget speciellt utan grafiken med det. Fast har ju som sagt bara spelat i 10 minuter.

10 minuter ger dig aldrig något.

 

Tänkt på CoD 4 också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...