Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Kommer köpa 80gb i helgen. Orkar inte vänta på 160 gb och jag kommer aldrig ta upp så mycket på hd iallfall. Redigerat 20 Augusti 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 *host* 80 gb *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 :blush: Har skrivit 60gb istället för 80gb hela dagen. Jobbigt med skolstarten idag, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Inte lika jobbig som min. Började skolan, slutade 9:30, var hemma ungefär 10:00. 13:00 stack jag till tandläkaren för att dra ut två tänder, ska ha tandställning :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jag va i skolan i 30 minuter bara sen körde jag fotboll i 3 h först och sen direkt efter körde jag fotboll i 1 h med några typ 91:or och de körde inte shysst. dessutom stukade jag tån för någon dag sen så jag kan typ inte använda halva högerfotan för att det gör väldigt ont. :P Tillbaka till ämnet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.