Azzeus Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 MEN FÖR h*lvete DET GÅR INTE Och vad kallar du detta då? http://archives.bulbagarden.net/w/upload/8/8d/Spr_4d_493-Unknown.png Detta är en sprite av en Arceus med typen ???. Den lades in i spelet, troligtvis för att förhindra att spelet kraschar. Ingen har listat ut hur man får tag i den, eftersom det finns ingen plate som får Arceus att bli denna typ. (självklart) Källa: Bulbapedia jag har inte sagt att den finns, det gör den men man kan ändå inte få tag på den Allt är möjligt i pokemonspelen med hjälp av lite Action Replay eller något annat hack-program. Så du har alltså fel ankan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 mitt sista inlägg nu, tro mig eller inte: DET GÅR INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 mitt sista inlägg nu, tro mig eller inte: DET GÅR INTEOK, här är mitt sista inlägg i tråden (tror jag): DET GÅR, men ingen har gjort det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 och varför tror du att det går? nintendo kan lika braa ha gjort ett fel i kodningen så den kom med men är "unobtainable" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 och varför tror du att det går? nintendo kan lika braa ha gjort ett fel i kodningen så den kom med men är "unobtainable"Så länge som något finns i kodningen så kan man komma åt det på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 varför tror du det? jaa kanske den är 100 mil upp i himlen, dit kan man int4e komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 När man använder Azure Flute blir det en trappa upp till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 När man använder Azure Flute blir det en trappa upp till den.DÅ BLIR DET INTE EN ???-TYP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Har jag sagt det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Har jag sagt det???Nej, men det är ???-typen som vi diskuterar om nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg