Bruce Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag var inne och kollade på en sida och då fick jag reda på att metal gear solid 4 skulle komma till xbox 360 läs det här nedan för . sidan heter Konsolkoll.se skriv vad ni tror om det är ett skämt eller om det är på riktigt Den brittiska webbsajten HMV tar just nu emot förbokningar till spelet Metal Gear Solid 4. Inget konstigt med det, flertalet sajter tar emot förbokningar på populära kommande spel. Det originella med erbjudantet på HMVs sajt är att man listar spelet för Xbox 360. Playstation 3-versionen är daterad till 18 april medan Xbox 360-versionen följer ungefär fem månader senare. Närmare bestämt den 26 september, 2008. Har HMV tabbat sig rejält eller sitter dom på förstahandsinformation som dom har läckt ut lite väl tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ja, MGS4 kom ju inte direkt ut 18:e april (här), så jag antar att det där är gammal, och felaktig, information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 jag håller nog med Famine, Plus det stog i GameReactors Beta-test att det var bara till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ifall det kommer till Xbox 360 också så tror jag att jag nästan helt klart ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Man kan aldrig vara helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Om jag minns rätt så kom det faktiskt ett Metal Gear till original-Xbox, så det är ju inte omöjligt att det kommer ett till 360. Fast sen har ju Hideo Kojima sagt att de knappt fick in spelet på en Blu Ray-skiva, så frågan är väl om 360 klarar av spelet. Annars kan de ju alltid göra en Sakaguchi och slänga in hela skiten på fyra skivor. Redigerat 24 Juni 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.