Fruktnystan Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Hur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P Man får väl inte rank i Lekhörnan, eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Nej det får( fick) man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 För er som säger att ingen har hedersmedlem.Admin har det.Han har rank #11.Vilket är hedersmedlem.Bara att han har bytt Titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P Om man är aktiv varje dag får man ranken till slut. Har för övrigt inte ens skrivit i lekhörnan annat än att låsa trådar osv :) 009400: Nja, siktar väl inte direkt på det, men jag antar att jag kommer bli den första då jag har högst rank för tillfället och är aktiv med mitt moderatorjobb i princip varje dag ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hur orkar man bli legend (3000FR)??? Jag är bara #4 fuskare... Men det kanske är folk som spamat i lekhörnan som fått hög FR :P Om man är aktiv varje dag får man ranken till slut. Har för övrigt inte ens skrivit i lekhörnan annat än att låsa trådar osv :) 009400: Nja, siktar väl inte direkt på det, men jag antar att jag kommer bli den första då jag har högst rank för tillfället och är aktiv med mitt moderatorjobb i princip varje dag ;). Ja du är nog den mest seriösa och aktiva moderatoren :D Dem enda moderatorerna som jag ser till är Xade och Nafrali resten ser jag alldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.