sparris Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Var finns Skarmory i Pokémon silver??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 I gräset nedanför Blackthorn City. Den är sällsynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Tack så mycket... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag hittade den vid silver cave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag hittade den också vid silvercave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Scarymory är den enda som lär sig steel wing utan TM =| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 japp för det finns väl inte så många fåglar som är flying och steel och steel wing är ju en steel attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det är bara Skarmory som är Steel och Flying tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Skarmory är inte sellsynt! Lite fakta om den: Namn: Skarmory Type: Steel/Flying Special attack: Dålig nivå Hit points: Dålig nivå Attacken: Mellan nivå Special: defense mellan nivå speed: mellan nivå Defense: Högsta nivå Attacker: Leer level när man fångarden Peeck level när man fångar den Sand-attack level 13 Swift level 19 Agility level 25 Furry attack level 37 Steel wing level 49 Man hittar den i Route 45 nedan för Blackhorn city! Ingen annan stans i så fall är den jätte sällsynt i silver cave men lättast att fånga i route 45! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 japp för det finns väl inte så många fåglar som är flying och steel och steel wing är ju en steel attack Alla fåglar kan lära sig den förutom Natu och Xatu tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Ingen annan stans i så fall är den jätte sällsynt i silver cave men lättast att fånga i route 45! Det tog lång tid för min kompis att hitta Skarmory på Route 45, men han kanske bara hade otur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Så brukar det också va för mig Zyper! Om jag inte letar efter den så hittar jag den, Om jag inte letar efter den så hittar jag den inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg